• 24-06-2016, 16:13:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar görece yeni, değerli ve en popüler ikinci coin olan Ether Madenciliğini nasıl yapabiliriz?

    Daha önce internette, bir çok ingilizce kaynakta olan yöntemleri deneyerek kendi bilgisayarımda yapmaya çalıştım ama başaramadım.
    Güçlü işlemci ve ekran kartlarından oluşan iki bilgisayarım var. Acaba azda olsa Ether madenciliğini tecrübe etme imkanım olur mu?

    Bu konuyu size danışmak istedim. Ayrıca testlerim sürüyor. Başarılı olursam buradan da paylaşırım.
  • 24-06-2016, 16:14:49
    #2
    Anladığım kadarıyla en az 2 GB ekran kartı olması gerekiyor.
  • 24-06-2016, 16:17:02
    #3
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla en az 2 GB ekran kartı olması gerekiyor.
    Dörder GB ekran kartları,
    İ5 ve İ7 işlemciler,
    16 GB Ramler
    yeterli olur herhalde test etmem için

    Asıl mesele detaylı nasıl olacağı...
    Türkçe videolu bir anlatım olsa keşke.
  • 24-06-2016, 16:22:09
    #4
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dörder GB ekran kartları,
    İ5 ve İ7 işlemciler,
    16 GB Ramler
    yeterli olur herhalde test etmem için

    Asıl mesele detaylı nasıl olacağı...
    Türkçe videolu bir anlatım olsa keşke.
    ethminer diye bir program var hocam. Oldukça basit. Sistemi kurun pc açın programı çalıştırın ve ekran kartlarını okuyup okumadığına bakın. Bir pool bulun ve deneyin. Burada faktör biraz şans işi de olabiliyor. Biraz önce sizin konuyu görüp bi denedim x11 algoritmasına göre çat çut block buldum bonus geldi

    İşlemciyi yormayın çok etki etmiyor. Kaccak diye bir algoritmamı ne vardı onda iyi işe yarıyor cpu sadece.
  • 24-06-2016, 16:24:23
    #5
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ethminer diye bir program var hocam. Oldukça basit. Sistemi kurun pc açın programı çalıştırın ve ekran kartlarını okuyup okumadığına bakın. Bir pool bulun ve deneyin. Burada faktör biraz şans işi de olabiliyor. Biraz önce sizin konuyu görüp bi denedim x11 algoritmasına göre çat çut block buldum bonus geldi

    İşlemciyi yormayın çok etki etmiyor. Kaccak diye bir algoritmamı ne vardı onda iyi işe yarıyor cpu sadece.
    Ethminer programı için bir link alabilir miyim hocam?
    Güvenilir mi bu birde?

    Benim daha önce denediklerim de komut sistemine bir sürü kod, tanımlama ve benzeri işler yapmanız gerekiyordu.
  • 24-06-2016, 16:27:48
    #6
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethminer programı için bir link alabilir miyim hocam?
    Güvenilir mi bu birde?

    Benim daha önce denediklerim de komut sistemine bir sürü kod, tanımlama ve benzeri işler yapmanız gerekiyordu.
    Şimdi biraz işin rengi değişiyor. Windowsmu yoksa linux üzerinemi kuracaksınız.

    Ekran kartlarınızın versiyonu nedir? mimari nedir?

    Sistem kurmayı hedefliyorsanız yardımcı olurum yapamazsanız. Google'de basit anlatımlar var.

    Artık miner'ler baya gelişmiş. Direk çat pat kırıyor. Pool vermeniz yeterli
  • 24-06-2016, 16:30:26
    #7
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi biraz işin rengi değişiyor. Windowsmu yoksa linux üzerinemi kuracaksınız.

    Ekran kartlarınızın versiyonu nedir? mimari nedir?

    Sistem kurmayı hedefliyorsanız yardımcı olurum yapamazsanız. Google'de basit anlatımlar var.

    Artık miner'ler baya gelişmiş. Direk çat pat kırıyor. Pool vermeniz yeterli
    NVIDIA GeForce GTX 770

    Skype: abdozkurt
    Detaylı görüşebiliriz hocam ayrıca
  • 24-06-2016, 18:25:14
    #8
    Bende Amd kart var onla denedim. Ama bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum zaten amd kartlarında sıkıntı yaşayanları gördüm nvidia kartlarında sorun görmemiştim.

    Skype kullanmıyorum maalesef hocam.
  • 11-08-2016, 16:28:23
    #9
    Bu iş için benim kullandığım sistemi sizinle paylaşayım.
    Dual core işlemci,en az 5-7 ekran kartı slotu destekleyen bir anakart, en az 4 gb ram ve psu(1200 yada 1250lik),usb yada pci riserleride unutmayalım.

    işimizin can alıcı kısmı ekran kartları.ekran kartlarımız en az 4 gb olmak zorunda. İlk önce asus ve msi R9 390x kartlarla başladım. Şimdilerde saphire r9 390 nitrolarla devam etmekteyim. Ortalama bu kartlarla 35-40mh/s almaktayım.
    https://i.hizliresim.com/znQv29.jpg
    Toplamda ortalama-yuvarlak 200mh/s yapmakta. buda size günde çıkaracağı 1,2 ile 1,4 arası eth'dir.
    Etc kazmak isterseniz 10 etc garanti günlük.

    https://i.hizliresim.com/OEJnq3.jpg

    https://i.hizliresim.com/aXPJ5d.jpg

    Gelelim kazma işlemlerine ve hesaplarımıza.
    https://coinotron.com sitesinden worker'imizi açıp minerimizin içine tanımlayacağız. Siteye üye olduktan sonra worker kısmından workerimizi ve şifremizi oluşturuyoruz ve aşağıda linkini verdiğim mineri indirip içindeki bat dosyasına tanımlamayı yapıyoruz.

    https://yadi.sk/d/gn7o6f4Su9BJG

    Rardan çıkarıp içindeki HAYDİ BASTIR bat dosyasını editliyoruz.
    İlk 5 satır, düşük ekran kartı belleğine sahip olanlar için kaçınılmazken, diğerleri bu satırları yazmadan da yazılımın çalıştığını görecekler. Fakat bu satırları eklemenin de bir tık hız kazandırabileceğini düşünüyorum.

    setx GPU_FORCE_64BIT_PTR 0
    setx GPU_MAX_HEAP_SIZE 100
    setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
    setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
    setx GPU_SINGLE_ALLOC_PERCENT 100
    EthDcrMiner64.exe -epool coinotron.com:3345 -ewal coinotronhesapadın.workerismin -esm 2 -epsw workerşifren -tt 75 -tstop 88 -allpools

    düzenlemeyi yapıp bitirdikten sonra tek yapmanız gereken çalıştırmak. Gerisini ekran kartları hallediyor.

    Bu arada poloniex.com yada cex.io dan hesap açıp ürettiğiniz eth yada etclerinizi buralarda toplayabilir hesaplar arası aktarım yapabilir yada paranızı al-sat yaparak değerlendirebilirsiniz.

    Sistem denemeleri

    https://www.youtube.com/watch?v=Qk-_wTzI01A


    https://www.youtube.com/watch?v=jnuEC4JHmw0


    Son güncel rig

    https://www.youtube.com/watch?v=pOeWkk1Gkn4


    Son rigten 2 tane yaptım toplamda 12 kart çalışmakta.

    KIsa bir özet geçmeye çalıştım. Detay sorularınız olursa yardımcı olurum.