Anlamadığım nokta şu kurumsal bir firma çıkıpta mantıklı bir açıklama yapmıyor. Firmayı tanımam daha önce hiç kullanmadım ama önce etkinlik var deyip kayıt açtıktan sonra sadece iptal edildi diyerek herhangi bir gerekçe göstermemek hiç profesyonel bir davranış değil. Bu mantıkla ben her gün ayrı bir etkinlik başlatabilirim. Ayrıca eğer kötü niyetli biri isem her etkinlikten veri toplayarak sağlam bir veritabanıda kurabilirim kendime.

Umarım demek istediğim anlaşılmıştır. Mantıklı bir açıklama bekliyoruz tabiki kimse açıklama yapmak zorunda değil ancak güven için önemli adımlardır bunlar.

edit: üstteki mesaj ben bunu yazarken yoktu ancak genede mantıklı bir açıklama gelmedi.


PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etkinliği iptal etme sebebimiz şirket içi aldığımız bir karardan dolayı, bunu açık bir şekilde burada yazmayı uygun görmüyorum. Etkinliğe 155 kişi kayıt yaptırmıştı ve Eventbrite üzerinden ben açmıştım etkinliği, herkese iptal olduğuna dair toplu mail atıp etkinliği sildim. Verdiğiniz mail adreslerine reklam maili atmak gibi bir amacımız yok.
Peki etkinliğin kaydını açmadan önce şirket içi herhangi bir karar almadan mı etkinliği başlattınız ?