• 24-09-2014, 22:25:50
    #1
    Merhaba, ismim Alp IŞIK, bu grubu kurma amacım Türkiye'de bitcoin ile ilgilenen herkese en güncel ve doğru bilgiyi verebilmek. Bitcoin'in ülkemizde tanıtılması ve kullanılması için elimden gelen herşeyi yapıyorum ve bundan en ufak bir maddi beklentim yok. Bitcoin hakkında yaptığım işleri ve medyada hakkımda çıkan haberleri burada uzun uzun yazmak gibi bir amaçla açmadım bu grubu.

    https://www.facebook.com/groups/BitcoinTurkiye/


    Bitcoin haberleri sunan Türkçe kaynaklar mevcut ve işlerini oldukça iyi yapıyorlar. Gerçek hayatta neredeyse hepsiyle tanıştığım ve en azından bitcoin toplantılarında görüştüğüm kişiler. Bu arkadaşlar işlerini bu kadar iyi yaparken çok daha fazla ilgiyi ve saygıyı hakettiklerini düşündüğüm için bu grubu kurdum. Günümüzde haber siteleri haberin doğruluğunu araştırmadan haberi ilk vermek için yarışıyor, Türkiye'de bazı Bitcoin Facebook gruplarının bu şekilde haber yaptığını gördüm ve ülkemizde yeni yeni tanınan bu teknolojinin doğru tanıtılmadığını gördüğüm için bu grubu kurmaya karar verdim.
    Bu grup içerisinde herkes paylaşım yapabilir, herkes soru sorabilir.


    Bitcoin'i anlatmak için videolar çekip Youtube'da paylaşıyorum, bundan sonra yabancı videolara altyazı ekleyip paylaşacağım vaktim oldukça ve aynı zamanda kendim özgün videolar çekmeye devam edeceğim.
    Bitcoin ve 3D Printer videoları paylaştığım Youtube kanalım abone olabilirsiniz.
    http://www.youtube.com/user/isikalp91

    Twitter : https://twitter.com/AlppIsik

    Grubun açıklamasını ara ara güncelleyeceğim, herkesi bekliyorum

    https://www.facebook.com/groups/BitcoinTurkiye/


    Üye Sayısı: 1150
  • 08-12-2014, 20:23:15
    #2
    kolay gelsin Alp! zamaninda btcturkden cok alim satim yaptik. seninlede mesajlastik. bitcoin sevdalisi olarak arkandayim
  • 08-12-2014, 20:25:13
    #3
    Alp varsa bende varım Katılım isteği yolluyorum hemen
    Ekleme: Anında onay verilmiş, çok teşekkürler.
  • 08-12-2014, 20:34:28
    #4
    Mr_Technical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay gelsin Alp! zamaninda btcturkden cok alim satim yaptik. seninlede mesajlastik. bitcoin sevdalisi olarak arkandayim
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alp varsa bende varım Katılım isteği yolluyorum hemen
    Ekleme: Anında onay verilmiş, çok teşekkürler.
    Teşekkür ederim arkadaşlar
  • 08-07-2015, 17:01:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    btc 900 lira mı oldu ? https://koinim.com/ öyle göstermekte
  • 08-07-2015, 17:08:04
    #6
    L0rd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    btc 900 lira mı oldu ? https://koinim.com/ öyle göstermekte
    btcturkte 740 civarlarında gezinmekte, aynı şekilde bitstamp 270 dolar civarlarında yani 720-730 larda. koinim piyayası farklı ilerlemiş sanırım bugün
  • 15-03-2017, 14:31:18
    #7
    bir de refli linkler paylaşırken altına refsiz olanları da yazsanız güzel olacak grup ama bunu söyleyince de banlıyorsunuz gruptan anlamadım ben pek :S