• 18-08-2014, 21:23:26
    #1
    Bitcoine nolmuş beyler bu düşüşün sebebi nedir
  • 18-08-2014, 23:06:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yükselişe geçti tekrar
  • 19-08-2014, 22:21:54
    #3
    Her düşüşün bir çıkışı vardır. Büyük yükseliş öncesi "flash crash" diye tabir edilen bu tarz sert düşüşlerin olması dolaşımdaki bitcoin miktarının farklı ellere dağılmasını sağlar bu sayede daha sağlam bir zemin oluşur yükseliş için. Düştüğü çok güzel oldu 450 altında 1 gün kalması çok güzel oldu. Çoğu kişi bu noktadan alım yaptı. 530 seviyesini geçerse 2 gün içerisinde uzun süreli yükseliş başlayabilir. Ebay bitcoin kabul edecek bu arada kesinleşti sadece günü belli değil ama en geç 2 ay diyebiliriz, hatta o kadar geç kalacaklarını sanmıyorum, coinbase ile görüşmeler başlamış adaptasyon için. İngilizce aratırsanız cnbc dahil çok sayıda kaynak çıkıyor.
  • 20-08-2014, 00:57:52
    #4
    @PisiPC; bir insan bu kadar mı bitcoini sahiplenir ya
  • 21-08-2014, 05:06:44
    #5
    tekrar yükselmiş 650$ seviyesine çıkarsa güzel olur tekrar.
  • 21-08-2014, 20:43:34
    #6
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar yükselmiş 650$ seviyesine çıkarsa güzel olur tekrar.
    seni görünce aklıma geldi hocam bannerbrokers ne oldu?
  • 21-08-2014, 22:55:38
    #7
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni görünce aklıma geldi hocam bannerbrokers ne oldu?

    hocam sanırım başkası ile karıştırdın benim bannerbrokers ile ilgili hiç bi alakam yok

    yada varmı bilmiyorum şuan emin olamadım.
  • 22-08-2014, 09:35:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni görünce aklıma geldi hocam bannerbrokers ne oldu?
    2013 Yılbaşından beri Scam durumdaymış.
  • 03-09-2014, 13:40:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Şu an 1070 TL civarlarında bu rakamdan daha aşağı düşer mi sizce? Şu an alım yapmak için en uygun zamanmıdır?