Konu
Bitcoine nolmuş beyler
21-08-2014, 20:43:34
#6
osmanbey
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tekrar yükselmiş 650$ seviyesine çıkarsa güzel olur tekrar.
seni görünce aklıma geldi hocam bannerbrokers ne oldu?