• 24-05-2014, 19:41:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    yatırım olarak biraz bitcoin almak mantıklı olurmu değeri artarmı
  • 25-05-2014, 21:37:18
    #2
    valla işte hep şans bunlar.

    kısa bi süre önce 400$ a düşmüştü şimdi 570$ çıktı.

    böyle giderse dahada yükselir gibi. ben sabırla 1000$a çıkana kadar satmıyorum. riske girecekler için paralarını 2ye katlama şansı bence bitcoin. ha 1 sene sonramı olur 2 sene sonramı yoksa 2 ay sonramı bilemem.
  • 25-05-2014, 21:51:48
    #3
    hocam bitcoin degilde baska coin degerlendırmekde fayda var bence cok dusuk fıyatta alip 1 yıl kadar beklemek lazım mesala dogacoin gelecegi baya parlak bir coin
  • 25-05-2014, 22:59:12
    #4
    İşin tuhafı bu bitcoin in ceosu kadın intaharmı etti cinayetemi kurban gitti ne? Bitcoini oluşturan japonunda makalesini okumuştum, dahada yükselecek gibi geliyor bana ;=)
  • 26-05-2014, 00:46:30
    #5
    Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin tuhafı bu bitcoin in ceosu kadın intaharmı etti cinayetemi kurban gitti ne? Bitcoini oluşturan japonunda makalesini okumuştum, dahada yükselecek gibi geliyor bana ;=)
    bitcoin'in ceo'su falan yok, cinayete kurban falanda gitmedi, tamamen medyanın uydurduğu haberler bunlar. Temel bilgileri öğrenebileceğiniz 1 saatlik bir video çekmiştim izlemenizi tavsiye ederim


    https://www.youtube.com/watch?v=F7GRmks2FdI
  • 26-05-2014, 00:56:41
    #6
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitcoin'in ceo'su falan yok, cinayete kurban falanda gitmedi, tamamen medyanın uydurduğu haberler bunlar. Temel bilgileri öğrenebileceğiniz 1 saatlik bir video çekmiştim izlemenizi tavsiye ederim


    https://www.youtube.com/watch?v=F7GRmks2FdI
    videoyu daha sonra kesinlikle izleyeceğim, fakat videoyu izlemeden sizin mesajlarınızı inceledim. açıkcası bu coin işi bayağı uğraş gerektirecek kadar karışık geldi bana miner, 4000 kb vs.. 5bin tl'lik bir yatırım ile 1 ayda ne kadar kar edebiliyorsunuz hocam ?
  • 26-05-2014, 01:10:31
    #7
    Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoyu daha sonra kesinlikle izleyeceğim, fakat videoyu izlemeden sizin mesajlarınızı inceledim. açıkcası bu coin işi bayağı uğraş gerektirecek kadar karışık geldi bana miner, 4000 kb vs.. 5bin tl'lik bir yatırım ile 1 ayda ne kadar kar edebiliyorsunuz hocam ?
    Mining yapmayı bıraktım, 4000 kh/s ile artık elektrik parasını zar zor karşılıyor, eskiden günlük 100TL'nin üzerinde getiriyordu. Al-Sat yaparak devam ediyorum, kazanç kişiye göre değişir paylaşmam pek doğru olmaz.
  • 26-05-2014, 02:07:27
    #8
    bitcoinin ceosu merkezi şubesi yok komple bağımsız ve zaten kullanıcılar arası veri alışverişine dayalı bir sistem sanal coin sistemleri. üstteki arkadaşın dediği gibi magazinciler elinde bitcoin çok bulunduran veya bu işin takasını (exchange işi) yapan büyük firma veya kişilerin batmasını, ölmesini bitcoin ceosu öldü diye haber yapıyor böyle dandirik magazincilerle dolu özellikle türkiye.