• 01-05-2014, 22:56:51
    #10
    Btc-e de btc/ltc borsasındayım sürekli.


    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-05-2014, 09:59:43
    #11
    mintpal da alış satış baya karlı olabiliyor. derinlik ve haraketleri iyi yorumluyan mintpal dan iyi para kazanabilir.
  • 03-05-2014, 17:59:47
    #12
    ben varım ama artık yazmıyorum foruma.
  • 04-05-2014, 14:14:35
    #13
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Aslında çok kişi var ama r10 üzerinde aktif bir konu değil coin işleri. Daha çok yabancı forumlarda bulunuyorum bende. R10 coin konusu 2. el bölümünden farksız oldu zaten..
  • 04-05-2014, 18:43:41
    #14
    ben hala devam edıyom bu coin işi ufak tefek yatırımlarla olacak iş degıl aslında ılk basda cogumuz heveslendık yaptık ama işin işine gırınce bır cok kısı aktıflıgını yıtırmıs durumda ben site userınde mining devam edıyom suan ama coin piyasesı ne olur bellı olmaz gelecegin para birimi aslında
  • 04-05-2014, 23:37:49
    #15
    Ben varım ama forum dışı uğraşıyorum şu anda, burada pek birlik oluşturulamadı.
  • 12-07-2021, 15:04:13
    #16
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr'deki exchange sitelerinde derinlik kalmadı. atıyorum 1000 tl den 20 btc alsanız ve aynı gün tamamını satmak isteseniz 1 btc için 500 tl lere kadar inmeniz gerekebilir. o denli alış az.

    satamayacağınız şeyi de almanın alemi kalmıyor haliyle.
    şu postu gördüm gözüm yaşardı
  • 13-07-2021, 00:40:25
    #17
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu postu gördüm gözüm yaşardı
    O zamana geri dönsek
  • 17-07-2021, 18:21:19
    #18
    o zamandan zengin olanlar el kaldırsın