• 12-03-2014, 21:22:35
    #1
    sanirim yarin bu vakitler blok ödülü 1000'den 250'ye düsecek. Su an icin getirisi fena degil - tam gaz kaziyorum...

    http://www.cointrends.org/2014/03/12...i-dnotes-note/
  • 13-03-2014, 19:16:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bloğunuzda HD7870 ekran kartının saatte ortalama 300W güç çekeceğiniz yazmışsınız. Hatta bunun için 750W PSU almışsınız.

    HD7870 GPU' lu bir kart tam performans çalışmada saatte 127W çeker...
  • 13-03-2014, 21:49:17
    #3
    3x 7870 (tanesi 127W cekiyorsa) 381W ceker; sistemin geneli de hadi 200W cekiyor diyelim... 700-750W bir PSU üzerine rahat 3x hatta 4x 7870 ekran karti gider, degil mi?
    ama 3. bir ekran karti taktigim an sistem acilir acilmaz kapaniyor - güc yetmiyor... bu neden?

    127W cektigini nereden biliyorsunuz? pek sanmiyorum, zaten dedigim gibi 3. bir kart bile calistirmadi 700-750W bir PSU
  • 15-03-2014, 13:24:46
    #4
    460 watt cooler master psu 1 tane 7950 yi zar zor besliyor ve baya ısınıyor..1 aydır kullanıyorum psu'nun yanma ihtimali yüksek