• 26-12-2013, 15:57:30
    #1
    Merhaba bitcoinden anlayan arkadaşlar ;

    Sizlere bir sorum olacaktı.Ben de bu işe girmeyi düşünüyorum.Sağlayacağım donanımları aşağı da yazacağım.Sizce hangi coin servisiyle çalışmalıyım bu sistemle ve gelirim sizce nasıl olur?

    Donanınım;

    Powercolor HD7990 X2 DEVIL 13 6GB GDDR5 Ekran Kartı 4 adet

    ASUS MAXIMUS VI EXTREME Z87 4xDDR3 3100Mhz HDMI S1150 Anakart

    Intel CI7 3970X 3.50GHz 15MB 2011P

    Gskill RipjawsX 16GB DDR3-2133Mhz CL10 (2x8GB) F3-2133C10D-16GXM 2 adet
  • 26-12-2013, 18:59:10
    #2
    Alıntı
    Powercolor HD7990 X2 DEVIL 13 6GB GDDR5 Ekran Kartı 4 adet
    bu ekran kartini nereden kaca alacaksin? bende alacagim da...

    günde 50-60 USD degerinde coin kazabilirsiniz bu ekran kartindan 4 tane aldiginizda...
  • 26-12-2013, 22:20:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    netimaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ekran kartini nereden kaca alacaksin? bende alacagim da...

    günde 50-60 USD degerinde coin kazabilirsiniz bu ekran kartindan 4 tane aldiginizda...
    http://www.gold.com.tr/powercolor-hd...-ekran-karti_u

    http://www.gold.com.tr/powercolor-hd...-ekran-karti_u
  • 26-12-2013, 22:23:35
    #4
    12.000 TL ye bu ekran kartlarından 4 tane aldıktan sonra , günde 50 USD kazanılacaksa , bir kaç aya bu ekran kartlarının maliyeti çıkarsa , bende alayım beyler ?
  • 26-12-2013, 22:24:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bitcoinden anlayan arkadaşlar ;

    Sizlere bir sorum olacaktı.Ben de bu işe girmeyi düşünüyorum.Sağlayacağım donanımları aşağı da yazacağım.Sizce hangi coin servisiyle çalışmalıyım bu sistemle ve gelirim sizce nasıl olur?

    Donanınım;

    Powercolor HD7990 X2 DEVIL 13 6GB GDDR5 Ekran Kartı 4 adet

    ASUS MAXIMUS VI EXTREME Z87 4xDDR3 3100Mhz HDMI S1150 Anakart

    Intel CI7 3970X 3.50GHz 15MB 2011P

    Gskill RipjawsX 16GB DDR3-2133Mhz CL10 (2x8GB) F3-2133C10D-16GXM 2 adet

    suanda en karlısı dogecoin $2305.71 aylık kazancı 4 tane 7990 için.
    http://dustcoin.com/mining hesaplamak için.
  • 26-12-2013, 22:27:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "uzmanlar" çok genel olmuş. bitcoin konusundaysa, bu konu isminde belirtilirse herkes değil de konu hakkında ilgili ve bilgili kimseler daha kolay size ulaşabilir.

    Aksi durumda, boya uzmanı, ayakkabı uzmanı, tekstil uzmanı uzman çok
  • 26-12-2013, 22:31:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "uzmanlar" çok genel olmuş. bitcoin konusundaysa, bu konu isminde belirtilirse herkes değil de konu hakkında ilgili ve bilgili kimseler daha kolay size ulaşabilir.

    Aksi durumda, boya uzmanı, ayakkabı uzmanı, tekstil uzmanı uzman çok
    Kategoriden hangi konuda uzman arandığı belli zaten hocam
  • 26-12-2013, 22:40:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bitcoinden anlayan arkadaşlar ;

    Sizlere bir sorum olacaktı.Ben de bu işe girmeyi düşünüyorum.Sağlayacağım donanımları aşağı da yazacağım.Sizce hangi coin servisiyle çalışmalıyım bu sistemle ve gelirim sizce nasıl olur?

    Donanınım;

    Powercolor HD7990 X2 DEVIL 13 6GB GDDR5 Ekran Kartı 4 adet

    ASUS MAXIMUS VI EXTREME Z87 4xDDR3 3100Mhz HDMI S1150 Anakart

    Intel CI7 3970X 3.50GHz 15MB 2011P

    Gskill RipjawsX 16GB DDR3-2133Mhz CL10 (2x8GB) F3-2133C10D-16GXM 2 adet
    Araştırdım da işlemci https://www.vatanbilgisayar.com/cpu-...spx?I_ID=63034 oldukca pahalı 2.5 milyaar işlemci için cok degil mi . anakart ise http://www.vatanbilgisayar.com/Anaka...spx?I_ID=68030 1600 tl . ekran kartını anladım da işlemci ve anakarta bukdr para verilmesini anlamadım. cpu ile mining yapıcam diyosanız https://www.vatanbilgisayar.com/inte...spx?I_ID=66043 bu yeterli olurdu bence.
  • 26-12-2013, 23:27:25
    #9
    sectiginiz donanimlarin fiyatlari cok yuksek. daha dusuk fiyatli donanimlar tercih edebilirsiniz.

    hele hele golddan o fiyatlara alacaksaniz ekran kartlarini..