• 21-12-2013, 20:32:14
    #1
    edit
  • 21-12-2013, 22:47:09
    #2
    43dolar etmiyomu suanki kura gore ?
  • 21-12-2013, 22:52:57
    #3
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    43dolar etmiyomu suanki kura gore ?
    dün 110 dolar civarı ediyordu, çok düştü tekrar yükseldi yine düştü, DogeCoin fiyatları çok çok değişken bitcoin litecoin yanında çok stabil kalıyor, fiyat yine 0.00000200 BTC lere yaklaşacaktır, serbest piyasa ben bu fiyattan satmak istiyorum almak isteyen arkadaş alır, almazsada zaten 1 hafta sonra fiyatlar uçtugunda yine kendim bozarım, dogecoin'in geleceğine inanıyorum bütün mining rig gücünü dogecoin'e verdim.
  • 22-12-2013, 00:10:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Miktar: 100.000 DogeCoin
    Fiyat: Güncel fiyat için PM isteyin.
    Kaynak: Mining
    Ödeme: Sadece İşBank ve Akbank

    İletişim: PM veya alp@hotmail.com.tr

    Daha önceden forumda DogeCoin satışım oldu.
    hocam konuyla ilgili değilde cpu mineriniz var mı ?
  • 22-12-2013, 00:11:19
    #5
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyla ilgili değilde cpu mineriniz var mı ?
    Hayır GPU Mining yapıyorum sadece.
  • 22-12-2013, 00:12:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır GPU Mining yapıyorum sadece.
    o kullandıgınızı özelden atarmısınzı hocam benim ki ekran kartından yiyo felaket kasıyorda onun performansını ayarlayıp onla kazmak istiyorum denemek için
  • 22-12-2013, 00:14:32
    #7
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kullandıgınızı özelden atarmısınzı hocam benim ki ekran kartından yiyo felaket kasıyorda onun performansını ayarlayıp onla kazmak istiyorum denemek için
    2 tane Sapphire 7970 ve 1 tane Sapphire 7950 kullanıyorum, GUI Miner programını kullanıyorum.
  • 23-12-2013, 15:50:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane Sapphire 7970 ve 1 tane Sapphire 7950 kullanıyorum, GUI Miner programını kullanıyorum.
    hocam riser kabloları nerden aldınız acaba ?
  • 23-12-2013, 16:23:12
    #9
    desperado596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam riser kabloları nerden aldınız acaba ?
    Almadım anakarta taktım direk.