• 18-12-2013, 12:27:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bir pozitif haber daha, http://www.coindesk.com/australian-b...ciation-opens/

    snopp bile albümü coinle satacağım dedi. bekleyelim artacak piyasa.
  • 18-12-2013, 13:06:20
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çinliler bilmiyorki elindeki bitcoini keriz gibi satmasalar alıp başını gidecek, daha da değerlenecek.
  • 18-12-2013, 14:37:59
    #21
    Şuan 5.000 küsür TL zarardayım sadece bekliyorum ya batacak ya çıkacak ortası yok bunun. Panik yapıp anında elinde ki tüm coin'leri satan kerizlere de buradan selam olsun
  • 18-12-2013, 14:44:00
    #22
    Üyeliği durduruldu
    çinlilerin beyinleri de çin malı +++
  • 18-12-2013, 15:17:34
    #23
    Bu fiyatlarda alınmalı mı ? tekrar yükselir mi ? yılbaşı düşüşü mü ? yoksa bitcoin bitti mi ?
  • 18-12-2013, 15:59:27
    #24
    Bitcoin biter mi diye soranlara şaşırıyorum Bugün 800TL'ye düştüğünde 1 adet alsaydınız 1550TL'yi gördüğünde satarak 750TL kâr edebilirdiniz. Şu an bile satsaydınız 1200TL civarına satardınız ve 400TL kâr elde ederdiniz. Sadece doğru zamanda alıp satarak 1 günde asgari ücret kadar kâr edebilirsiniz. Önemli olan paniğe kapılmamak ve sabırlı olmak. Çinli malakların yüzünden oldu bu düşüş, ama bence kısa zamanda toparlayacaktır.
  • 18-12-2013, 16:07:24
    #25
    Zamanında 30'da birine düşüp, son zamanlarda 1 haftada kaç katına çıkmış olan bitcoinden bahsediyoruz. Toparlayamaması gibi bir ihtimal düşünemiyorum.
  • 18-12-2013, 18:16:00
    #26
    WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok düştü gerçekten , sizce düşükken alma fikri , ltc içinmi , btc içinmi geçerli , ben şahsen btcturk var diye btc alıyorum , btc-e falan gibi sitelerle uğraşıp kafamı karıştırmak istemiyorum , ama baktığımızda ltc daha karlı gibi duruyor.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bitcoindeki düşüş 400$ lara tekabül ediyor.

    litecoindeki ise 10$'a

    tabikide bitcoin almak daha mantıklı ve karlı olacaktır olası yükselişte.
    elinizdeki sabit TL yi btc mi yoksa ltc mi diye soruyorsanız. bunun için ltc/btc oranlarını takip etmeniz gerekiyor. uzun bir süre 0.033-0.035 bandında gidiyordu fakat bugun 0.022 seviyesini gördü. şu an 0.028 seviyelerinde devam ediyor işlemler.

    bu sayıların türkçe açıklaması 0.033 lu seviyeler 0.022 li seviyelere göre ltc nin btc den daha fazla deger kazandığı anlamını verir. burada dikkat etmemiz gereken nokta birinin azalması diğerinin artması değil. ikiside azalıyor ya da artıyor olabilir. ama örneğin btc artarken yüzde olarak ltc daha fazla artmış dolayısıyla aynı parayla alacağın ltc daha fazla kazandırmış olur. ya da 0.022 seviyelerinde her ikiside azalmıştır fakat btc daha az zarar ettirirken ltc daha fazla zarar ettirmiştir....


    btc e sitesinin en azından hesap kısmını kullanırsanız daha rahat anlarsınız olayı...

  • 18-12-2013, 18:17:40
    #27
    Saman alevi gibi bi düşüyor birden fırlıyor filan ilginç