WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok düştü gerçekten , sizce düşükken alma fikri , ltc içinmi , btc içinmi geçerli , ben şahsen btcturk var diye btc alıyorum , btc-e falan gibi sitelerle uğraşıp kafamı karıştırmak istemiyorum , ama baktığımızda ltc daha karlı gibi duruyor.
Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bitcoindeki düşüş 400$ lara tekabül ediyor.

litecoindeki ise 10$'a

tabikide bitcoin almak daha mantıklı ve karlı olacaktır olası yükselişte.
elinizdeki sabit TL yi btc mi yoksa ltc mi diye soruyorsanız. bunun için ltc/btc oranlarını takip etmeniz gerekiyor. uzun bir süre 0.033-0.035 bandında gidiyordu fakat bugun 0.022 seviyesini gördü. şu an 0.028 seviyelerinde devam ediyor işlemler.

bu sayıların türkçe açıklaması 0.033 lu seviyeler 0.022 li seviyelere göre ltc nin btc den daha fazla deger kazandığı anlamını verir. burada dikkat etmemiz gereken nokta birinin azalması diğerinin artması değil. ikiside azalıyor ya da artıyor olabilir. ama örneğin btc artarken yüzde olarak ltc daha fazla artmış dolayısıyla aynı parayla alacağın ltc daha fazla kazandırmış olur. ya da 0.022 seviyelerinde her ikiside azalmıştır fakat btc daha az zarar ettirirken ltc daha fazla zarar ettirmiştir....


btc e sitesinin en azından hesap kısmını kullanırsanız daha rahat anlarsınız olayı...