• 01-12-2013, 22:09:23
    #10
    Kurumsal PLUS
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüş nereye kadar gider ve bu düşüşün sebebi ne?
    1.750 oldu dahada düşer
  • 01-12-2013, 22:10:53
    #11
    geçen gün aşırı dalgalanma olduğu zaman satmıştım. o gün kar yaptığım halde bile psikolojimi bozdu
    paramın 4 katını almak yerine 2 katını aldım fakat şuan iyiki de çıkmışım diyorum yoksa aşırı derecede sinir ve stres yapıyor.
  • 01-12-2013, 22:11:56
    #12
    1500TL oldu hızla düşüyor
  • 01-12-2013, 22:12:12
    #13
    Gold üye
    quartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün aşırı dalgalanma olduğu zaman satmıştım. O gün kar yaptığım halde bile psikolojimi bozdu
    paramın 4 katını almak yerine 2 katını aldım fakat şuan iyiki de çıkmışım diyorum yoksa aşırı derecede sinir ve stres yapıyor.
    1400=(
  • 01-12-2013, 22:13:25
    #14
    8 adet btc mi 1205 dolarken satmıştım...şuanda dalgalanması normal ama tekrar yükselişe geçecektir talep var çünkü
  • 01-12-2013, 22:14:12
    #15
    beyler btc artık bitti siz alıp nasıl bir kar ummayı bekliyordunuz düşük fiyatlı coin alıcaksınız. %20 komisyonla yardımcı olunur başka coine geçmeye
  • 01-12-2013, 22:16:24
    #17
    sanalcuzdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1400=(
    Ben sana demiştim hocam da pek sallamamiştin beni 2550 den 1 TL aşaği düşmez diye , panik satış yapipda zarar etmeyin 2500 seviyesini bulacaktir acil ihtiyaç yok ise bekleyin
  • 01-12-2013, 22:21:03
    #18
    %50 zarar ettim