• 01-12-2013, 21:54:19
    #1
    Gold üye
    Kahretsin 2750 den aldığımız BTC 1 gün başında durmadık diye 2000 olmuş. Daha düşer mi ? Buradan çıkayım zararın neresinden dönersek kardır mı diyeyim ?
  • 01-12-2013, 21:55:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakında taşlar yerine oturacaktır tüm coinler düşüşte
  • 01-12-2013, 21:57:18
    #3
    Gold üye
    netcommander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında taşlar yerine oturacaktır tüm coinler düşüşte
    Ne yapayım o zaman kardesim satayım mı o zaman ? 2003 den 8 BTC satıyor adam
  • 01-12-2013, 21:58:19
    #4
    Kurumsal PLUS
    zaten çok şişmişti, çok yüksekten almışsın sende. Ben btcturkteki btc leri tl ye cevirdim bekliyorum.
  • 01-12-2013, 22:00:01
    #5
    Gold üye
    PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten çok şişmişti, çok yüksekten almışsın sende. Ben btcturkteki btc leri tl ye cevirdim bekliyorum.
    Bende satıyorum 1500 lere düşer bu gidişle 1500 den geri alırım biraz öyle kurtarırım belki %30 zararım var
  • 01-12-2013, 22:01:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BTC olsun, LTC olsun cok baslangiclarda alanlar koseyi dondu

    ufak ama buyume potasyeli olan coinlere yonelin arkadaslar eger risk almak isterseniz
  • 01-12-2013, 22:04:10
    #7
    Düşüş nereye kadar gider ve bu düşüşün sebebi ne?
  • 01-12-2013, 22:05:36
    #8
    Gold üye
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüş nereye kadar gider ve bu düşüşün sebebi ne?
    Benim fikrime göre bu gazla devam ederse durdurmak sıkıntı =( Alıcı yok satıcı çok. Balon gibi şişmişti düşmesi normal yani fark edemedik aptal gibi 2700 lerden çektik balonun şişmesine yardımcı olduk aynı zamanda keriz olduk
  • 01-12-2013, 22:09:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ftc artacak