• 01-06-2022, 19:24:43
    #1
    Gass fee ödenerek alınan Goblin Town NFT'lerin floru 8 ETH'yi gördü.
    Free mint deyip geçmemek lazım, yakalayabilen var mı.
    https://opensea.io/collection/goblintownwtf
  • 01-06-2022, 19:33:17
    #2
    hocam bu tarz şeyler milyonda 1 denk gelir
  • 01-06-2022, 19:37:11
    #3
    Maalesef
  • 01-06-2022, 19:39:34
    #4
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu tarz şeyler milyonda 1 denk gelir
    Milyonda bir denk gelmiyor aslında biraz takip edilirse kaliteli tasarımlar kendisine bir yol buluyor. Geçenlerde de Solana ağında Okay Bear vardı. Mint esnasında alamadım. Dedim markete girince alayım 10 sol civarı oldu biraz düşsün alayım derken alamadık 350 sole kadar çıkmıştı floor'u. Öylece baka kaldık Ama dediğiniz gibi sık olan birşey değil ama takip etmek gerekiyor kaliteli olanları.
  • 01-06-2022, 19:41:56
    #5
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonda bir denk gelmiyor aslında biraz takip edilirse kaliteli tasarımlar kendisine bir yol buluyor. Geçenlerde de Solana ağında Okay Bear vardı. Mint esnasında alamadım. Dedim markete girince alayım 10 sol civarı oldu biraz düşsün alayım derken alamadık 350 sole kadar çıkmıştı floor'u. Öylece baka kaldık Ama dediğiniz gibi sık olan birşey değil ama takip etmek gerekiyor kaliteli olanları.
    işte mesele kaliteli olanı nasıl anlarız.Eciş bücüş şeyler bile milyonluk oluyor sonuçta