StepN bildiğimiz üzere 2 ağ üzerinden çalışıyor bunlardan birisi Binance diğeri ise Solona ağı.
Binance ağındaki low ayakkabılar 10-20 bnb (3000-5000 dolar) arasında bir fiyat ile listelenirken Solona ağında ise bu fiyat 10-15 (500-600 dolar) Sol arasıydı.
Kullanıcılar aldıkları ayakkabılar ile orantılı olarak fazladan enerji kazanıyor yani 3 adet ayakkabınız var bunlardan birisi ile yürüyorsunuz sadece ama diğer 2 ayakkabının size faydası eğer aynı telefonu kullanıyorsanız fazladan enerji vermek oluyor bu sayede daha uzun süre yürüyor ve daha fazla GST kazanıyorsunuz. İki ağın kazandığı Gst ler ise birbirinden farklı Binance ağındaki gst BSC-GST iken Solona ağı ise SOL-GST.
Peki fiyatlar neden çakıldı ve piyasada ne oluyor ?
BSC-GST Fiyatı 25 mayıs günü yaklaşık 30 dolardı ve tek bir low level ayakkabı ile yürüyüş yaparsanız günlük olarak kazancınız 300 dolar civarı oluyordu, solona ağında ise tek bir gst 2.5 dolardı ve günlük kazancınız 25 dolar oluyordu. Fakat bsc ağındaki insanlar bir yöntem ile daha fazla para kazanıyorlardı. Solona ağında aldıkları ucuz ayakkabılar Binance ağındaki ayakkabılarının enerjilerini dolduruyor ve bu da günlük 3000 dolar gibi kazançlara eşit oluyor ve bu baya bir bu şekilde gitmiş anladığım kadarıyla.
Örnek olarak 5k dolarlık bir ayakkabıyı bsc ağında aldınız. Daha sonra 10 adet Solona ağında ucuza ayakkabı aldınız bu da 5k dolar yaptı. Totalde 10k dolarlık bir yatırım yaptınız bsc ağındaki ayakkabıyla yürümeye başladınız, enerjiler aynı havuzda toplandığı için günlük ortalama 100 BSC-GST (3000 dolar) kazanıyorsunuz. Bu şekilde devam ederken solona ağına çok büyük yatırım yapan insanlar bildiğiniz üzere durumu öğrenince işler değişti. Buradan ilk darbe geldi ve SOL-GST fiyatı düşmeye başladı. Daha sonra ise Uygulama yöneticileri Çinde gps desteğini sonlandıracağını duyurdu. Bu da Çindeki insanların yürüyerek artık para kazanamaması demek.
Sonuç olarak BSC-GST ağındaki ayakkabıların ortalama fiyatı an itibariyle 5k dolarlardan 500 dolarlara düşmüş vaziyette, BSC-GST ise 30 dolarlardan 3 dolarlara düştü. SOL-GST ise 1.3 dolarlara düştü.
Uygulama yöneticileri bunun bir açık olmadığını ve belki ilerde düzenleme getireceklerini söylediler. Ayrıca yakın zamanda baya bir yenilik geleceğini bugün düzenledikleri konuşmalarda söylediler.
StepN Neler Oldu ?
14
●710
- 29-05-2022, 22:57:28Yaklaşık 1-2 saat önce bir ayakkabı daha aldım ben, insanlar panik satışı yapıyor o yüzden ucuza geliyor şu an. Giderse karalar bağlamayacağınız paralarla yapmak lazım bunu gerçekten çünkü riskli. En iyi kararı siz verirsiniz. Ben binancede pozisyonlarda 200-300 dolar likit oluyordum, o likit olma alışkanlığını bırakıp buna geçtim en fazla burada da tüm parayı kaybederiz gözüyle bakıyorum ama şu an dip olduğu için değerlendirdim.lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2022, 23:27:51Şuanki en ucuz ayakkabi ne kadar hocam hiç bilmiyorum bu olayi galiba en basta 900 dolarmi neydi
- 29-05-2022, 23:38:02siz yürüyor musunuz hocam yoksa yatırım mıRatvex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2022, 23:45:54Evet çok fazla satış gelmesine yol açtı.Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında Solona ağındaki ayakkabıların satın alınmasında büyük bir iş görüyordu, ama tabi günlük 3k dolar az bir kazanç değil ve kendini 4 günde amorti ediyordu.Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bugün şunu aldım hocam 7 sol falan en ucuzu ben bunu 8 sole aldımmiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yürüyorum aynı zamanda yatırım.controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
