Şu durumda girmek mantıklımı acaba?
Yaklaşık 1-2 saat önce bir ayakkabı daha aldım ben, insanlar panik satışı yapıyor o yüzden ucuza geliyor şu an. Giderse karalar bağlamayacağınız paralarla yapmak lazım bunu gerçekten çünkü riskli. En iyi kararı siz verirsiniz. Ben binancede pozisyonlarda 200-300 dolar likit oluyordum, o likit olma alışkanlığını bırakıp buna geçtim en fazla burada da tüm parayı kaybederiz gözüyle bakıyorum ama şu an dip olduğu için değerlendirdim.