Hatayı siz yapmışsınız kripto para şöyle böyle demeye başlamışsınız. Kazanırken de aynısını söylüyor muydunuz?
Kripto paralar bir LUNA ile yok olsaydı zaten hiç olmazdı. Daha önce neler gördü bu gözler, düşmeyi bırak artarak büyüdüler.
LUNA mağdurları
21
●1.964
- 13-05-2022, 07:09:44
- 13-05-2022, 07:39:06mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kaybetmek kaybetmek değildir yazınca aklıma Cem Yılmaz'ın " Sevmek, sevmekse eğer sevmek sevmemektir" sözü geldi
Luna düştüğünden beri adamlar mağdur olduk diye konu açıyor siz bilgiçlerse felsefe yazıyorsunuz. Adam battığının hikayesini yazmış siz her kaybediş kaybediş değildir. Peki nedir?
Sizin olmayan bir sistem de sizin olmayan projeleri övmeyi bırakın. Yazdıklarınız tamamiyle bencilce. Kripto da para kazanmak bir başarı değildir. Bunun altını çiziyorum. Kripto bir risktir. Yatırımını yaparsın, yarın çakılmayacağına dua edersin.
Hayır yani, neyi neden savunuyorsunuz. Konuyu açan arkadaşımın parasını sen aldın o aldı falanca aldı. Nitekim sisteme giren para sistem de bölüştürüldü. Bu kadar basit. - 13-05-2022, 09:27:35hem delist yapsın binance hem de fiyatı yükseltsinlernefs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asla girmeyin arkadaşlar şerefsizler kendi sonunu hazırladılar tabi parayı çalmışlar resmen
