• 13-05-2021, 13:09:28
    #1
    Misafir
    arkadaşlar galiba telegram grup ve twitterdan gördüğüm kadarıyla

    borsalar feg alım satım durdurmuş, feg paraları alıp kaçmış diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama

    nerede boş token varsa şişiriyorlar resmen, olacağı buydu böyle olduysada.

    shib, doge, safemoon gibi güvenilir onaylı tokenler var ya da daha iyi olanlar ama saçma sapan yeni coinleri böyle şişirenleri anlamıyorum.

    akita da böyle bir şey olabilir diye bir şey duydum ama.

    https://coinmarketcap.com/tr/currenc...token/markets/
  • 13-05-2021, 13:14:13
    #2
    Proje sahiplerinin yaptığı "asrın hatası" sebebiyle delist edildi. Olay şu; adamlar gitti Çin başkanını aşağılayan bir topluluk ile anlaşma imzaladılar. Bu duruma büyük borsalarda dahil listelendiği yerler kayıtsız kalmadı ve delist ettiler. Yani türkçesi bütün borsalarda listeden çıkarıldı. Bu da başlamadan biten bir macera oldu.
  • 13-05-2021, 13:19:01
    #3
    Peki hocam benim bir miktar vardı da ne olacak şimdi ? Usdt olarak mi verilecek gate de idi
  • 13-05-2021, 14:16:03
    #4
    Bende 20 dolarlık almıştım gateden bizim paralar ne olacak şimdi
  • 13-05-2021, 14:26:14
    #5
    Allahtan pitbull tokenim böyle yanlış adımlar atmadı şu anlık.YTD.
  • 13-05-2021, 14:57:22
    #6
    Delist edilen coinin yatırımcılarına ne olacak peki ? Merakımdan soruyorum zaten 30 liralık almıştım bu feg token den