• 21-02-2013, 09:58:26
    #10
    domain bende kalmıstır. ödeme bugun yollanacaktır. hayırlı olsun.
  • 21-02-2013, 13:31:05
    #11
    ödemeniz hesabınıza aktarılmıstır. domain transferi bekleniyor.