• 07-06-2010, 13:22:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    özel isimler jenerik mi oluyordu.
  • 07-06-2010, 14:18:41
    #11
    domainler.net
    Tmlrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam 1 TL den başlatayım eyallahta elini vicdanına koy söyle 10 TL de kalırsa gerçek fiyatı 10 TL midir. Benim gönlüm razı olmaz bu domainin 10 TL ye gitmesine.
    Böyle düşünüyorsan R10'da fazla barınamazsın
  • 07-06-2010, 14:45:40
    #12
    1-Arkadaş istediği fiyattan açar arttırmayı, buna hiçbirimiz karışamayız...
    2-1Tl den başlamaya kimse zorlayamaz, burada ne domainler bu 1TL kavgası yüzünden olur fiyatının 4-5 katı altına gitti.
    3-Bana sorarsanız 1TL den domain satacağıma hediye ederim daha iyi (maalesef ben de satmama rağmen), en kötü domain bile 1TL den fazla eder.
    4-Domainle ilgili yorumları appraisal bölümüne saklayalım, bu parayı kimse vermez şeklinde yorumlar sadece satışı baltalar, fikir vermek isteyen pm atabilir.
    Hayırlı satışlar. Eğer bu mesajlar satış konusu olmaktan çıkardıysa, bu mesajım diğer mesajalrla birlikte silinebilir.
  • 07-06-2010, 14:57:07
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle düşünüyorsan R10'da fazla barınamazsın

    Çok şükürki buna sen karar vermiyorsun. R10 moderatörleri senden daha düşünceli.