Ultra Jenerik [ Behiye.com ]
12
●806
- 07-06-2010, 14:18:41Böyle düşünüyorsan R10'da fazla barınamazsınTmlrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2010, 14:45:401-Arkadaş istediği fiyattan açar arttırmayı, buna hiçbirimiz karışamayız...
2-1Tl den başlamaya kimse zorlayamaz, burada ne domainler bu 1TL kavgası yüzünden olur fiyatının 4-5 katı altına gitti.
3-Bana sorarsanız 1TL den domain satacağıma hediye ederim daha iyi (maalesef ben de satmama rağmen), en kötü domain bile 1TL den fazla eder.
4-Domainle ilgili yorumları appraisal bölümüne saklayalım, bu parayı kimse vermez şeklinde yorumlar sadece satışı baltalar, fikir vermek isteyen pm atabilir.
Hayırlı satışlar. Eğer bu mesajlar satış konusu olmaktan çıkardıysa, bu mesajım diğer mesajalrla birlikte silinebilir. - 07-06-2010, 14:57:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.WebDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükürki buna sen karar vermiyorsun. R10 moderatörleri senden daha düşünceli.
