• 26-05-2010, 00:04:44
    #10
    FCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler
    hala pm bekliyorm
  • 26-05-2010, 08:33:30
    #11
    Pm Gönderildi...Ödeme bekleniyor.


    FCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler
    hala pm bekliyorm
  • 26-05-2010, 13:14:11
    #12
    Domain için ödeme alındı.Transfer işlemi başlatıldı..

    Konu ileti kirliliği olmaması için kilitlenebilir.
  • 26-05-2010, 13:17:58
    #13
    domain sorunsuz alınmış teşekkürler