• 09-05-2010, 14:15:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SATILMIŞTIR!

    - rep vermenin ne manası var hala anlamış değilim.. Satış konusu bu!!!
  • 11-05-2010, 20:40:10
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    12 olsun başka hangi domainlerin var WebWon? Özel mesajla yollar mısın?
  • 11-05-2010, 22:03:16
    #3
    dioxyd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 olsun başka hangi domainlerin var WebWon? Özel mesajla yollar mısın?
    12 TL ile devam

    Tabiki de yollarım ama şu an için müsait değilim. Müsait olunca (birkaç saat içinde) liste yapar detayları ve aranma oranları ile birlikte ö.m atarım.

    Doğum günümü kutluyoruz arada bakabiliyorum :P