Kavurma ısmarlıyorum :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kavurma ısmarlıyorum :)
16
●
2.163
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Satın Al
Jenerik Domain
Kavurma ısmarlıyorum :)
1
2
27-02-2010, 01:17:17
#10
spider58
Üyeliği durduruldu
akşam akşam :S düşecek şimdi
27-02-2010, 01:23:29
#11
F.Gungor
Et fiyatları kavurma fiyatlarınıda etkiledi. Kavurmanın fiyatı 50 liraya yaklaştı. Bu domainin fiyatınıda etkiler heralde
27-02-2010, 02:03:32
#12
Utkukose
Yok yahu o kadar etkilemedi bu domaini
27-02-2010, 02:12:51
#13
_D.m.X_
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sayende gece gece gittim dolaptan kavurma cıkartıp pişirip yedim
eğer midem bi bozulsun kulanı çınlatıcam senin
hayırlı satışlar
27-02-2010, 02:17:15
#14
Bey4z
FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Et fiyatları kavurma fiyatlarınıda etkiledi. Kavurmanın fiyatı 50 liraya yaklaştı. Bu domainin fiyatınıda etkiler heralde
Senin mantığa göre tavuk üzerine domain almalı.
Hayırlı satışlar, gece gece canımda çekti yav..
27-02-2010, 02:18:10
#15
RrRras
dünde ben çok kötü olmuştum bu sefer resmi atlayıp geçtim
üyenin banlanmasını talep ediyorum
27-02-2010, 05:17:37
#16
x2841x
Domain tarafımdan alınmıştır konu kilitnebilir.
27-02-2010, 05:38:27
#17
Utkukose
Ödeme alındı, domain gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler