• 09-07-2013, 11:54:48
    #1
    Merhabalar,

    Bir projemde belirli alanlarda küçük kutucuklar çıkartmak için hazır bir tooltip kullanıyorum. Kullandığım tooltip şu; http://www.dhtmlgoodies.com/index.ht...t=ajax-tooltip


    Ancak şöyle bir sorun var, tooltipi bir <area> tagine yani bir fotoğrafın üzerinden seçilmiş alana verdiğimde sanırım areanın pozisyonunu bulamadığı için kutucuk sayfanın en sol üst köşesinde çıkıyor.

    Bahsettiğim kod;
    <map name="Map2" id="Map2">
      <area shape="rect" coords="250,34,323,110" href="#" onclick="ajax_showTooltip(window.event,'map_saat.php?id=614',this);return false" />
    </map>
    Ancak <div> yada <a> tagine verdiğimde herhangi bir sorun çıkartmıyor hemen linkin yada divin yanında kutucuk çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

    Teşekkürler
  • 09-07-2013, 23:52:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <map name="Map2" id="Map2">
    <div id="test">
    <area shape="rect" coords="250,34,323,110" href="#" onclick="ajax_showTooltip(window.event,'map_saat.p hp?id=614',document.getElementById('test'));return false" />
    </div>
    </map>

    olarak deneyin ?
  • 10-07-2013, 11:08:22
    #3
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <map name="Map2" id="Map2">
    <div id="test">
    <area shape="rect" coords="250,34,323,110" href="#" onclick="ajax_showTooltip(window.event,'map_saat.p hp?id=614',document.getElementById('test'));return false" />
    </div>
    </map>

    olarak deneyin ?
    oluşturulan dive bir de boyut girmem gerekiyor yoksa yine kutucuk resmin en sağında çıkıyor. Ancak şöyle bir sorun var ben bunu harita üzerinde kullanıyorum ve onlarca hatta belkide 100 tane nokta var tek tek div çizmem hem sayfa hızını fazlasıyla düşürür hem de işi uzatır hocam.

    Neden ısrarla areaların konumunu almıyo olabilir? Ekrana yazdırdığımda sıfır dönüyor x ve y.