Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<map name="Map2" id="Map2">
<div id="test">
<area shape="rect" coords="250,34,323,110" href="#" onclick="ajax_showTooltip(window.event,'map_saat.p hp?id=614',document.getElementById('test'));return false" />
</div>
</map>

olarak deneyin ?
oluşturulan dive bir de boyut girmem gerekiyor yoksa yine kutucuk resmin en sağında çıkıyor. Ancak şöyle bir sorun var ben bunu harita üzerinde kullanıyorum ve onlarca hatta belkide 100 tane nokta var tek tek div çizmem hem sayfa hızını fazlasıyla düşürür hem de işi uzatır hocam.

Neden ısrarla areaların konumunu almıyo olabilir? Ekrana yazdırdığımda sıfır dönüyor x ve y.