• 02-11-2010, 01:22:15
    #10
    pm alıyım
  • 02-11-2010, 10:22:52
    #11
    pm alabilirmiyim
  • 02-11-2010, 11:15:17
    #12
    pm bekliyorum sizden.Konu linki ile beraber.
  • 03-11-2010, 14:20:08
    #13
    bende pm alabilirmiyim
  • 03-11-2010, 18:22:34
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim.
  • 03-11-2010, 19:36:05
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PMler atıldı.
  • 03-11-2010, 20:30:21
    #16
    bende pm alabilirimiym?
  • 03-11-2010, 21:45:51
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM lütfen.
  • 07-11-2010, 12:54:07
    #18
    pm alabilirmiyim