• 12-09-2009, 10:13:14
    #10
    Şimdilik iki kişiyle anlaşıldı.

    pmler aşırı fazla oldu hepsini okudum

    cevap veremediğim olduysa özür dilerim.

    herkese iyi çalışmalar dilerim.

  • 12-09-2009, 10:17:17
    #11
    yapan arkadaş var ise bana da pm. atabilir mi.