• 03-06-2022, 14:41:54
    #10
    Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 az hocam şuanki enflasyon ve zamlarda 200den aşşa olmaz
    R10 üyelerine 200 olsun hadi o zaman 😂
  • 03-06-2022, 14:42:41
    #11
    Valla geçen benim bilader anlattı insaata çalışan suriyeliler bile ekonomiyi yönetemiyonuz 250 den aşağı çalışmayız diye kazan kaldırmış.
    • CLL
    CLL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-06-2022, 14:44:32
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla geçen benim bilader anlattı insaata çalışan suriyeliler bile ekonomiyi yönetemiyonuz 250 den aşağı çalışmayız diye kazan kaldırmış.
    İnşaat işi biraz zor onun yevmiyesi burada da farklı galiba 300 ☺️
  • 03-06-2022, 14:45:29
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla geçen benim bilader anlattı insaata çalışan suriyeliler bile ekonomiyi yönetemiyonuz 250 den aşağı çalışmayız diye kazan kaldırmış.
    Ben geçen gün hamal tuttum hocam. 20-25 çuval alçı malzemesi taşınacaktı 1.kata, 10 çuvalda sanıyorum saten. Canım almadı bir afgan bulalım dedik bu işleri yapan, bulduk. 350 TL para verdik arkadaşa işi 1 saatte bitirdi. 😂
  • 03-06-2022, 14:46:11
    #14
    Bizim burda Malatya da yevmiye 250 veriyoz hocam 😂
  • 03-06-2022, 14:47:08
    #15
    200 TL Bence Eflasyon malum 300 tl dayı
  • 03-06-2022, 15:23:49
    #16
    MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçen gün hamal tuttum hocam. 20-25 çuval alçı malzemesi taşınacaktı 1.kata, 10 çuvalda sanıyorum saten. Canım almadı bir afgan bulalım dedik bu işleri yapan, bulduk. 350 TL para verdik arkadaşa işi 1 saatte bitirdi. 😂
    Valla Afganları severim bizim burda Afgan çoban var adam oturup sürünün inunde kuran okuyor namaz kılıyor helal olsun afganlara ☺️

    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burda Malatya da yevmiye 250 veriyoz hocam 😂
    Hocam siz yerden topatiyorsunuz sizinki zor 😁

    Subebul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 TL Bence Eflasyon malum 300 tl dayı
    Hocam üreticiye her şey müstahak bir enflasyon darbesi de sizden gelsin 😂
  • 03-06-2022, 15:48:29
    #17
    Ürününüz bol, bereketli olsun hocam. Geçen sene teyzemlere yardım amaçlı 3 gün kiraz toplamaya gittim. Bir hafta rüyamda kiraz gördüm , 0.11 ton ağırlıkla ağaca çıkmak da bana göre değil
  • 03-06-2022, 15:58:50
    #18
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürününüz bol, bereketli olsun hocam. Geçen sene teyzemlere yardım amaçlı 3 gün kiraz toplamaya gittim. Bir hafta rüyamda kiraz gördüm , 0.11 ton ağırlıkla ağaca çıkmak da bana göre değil
    Teşekkür ettim sizinde bol bereketli olsun. Evet bilirim kiraz işi çok zor en iyi toplayan günlük 50 60 kilo anca topluyor 😁