Merhaba ,Sosyalmedya ve pazar yerlerıne Urun Hazırlayacak , Pazar Alanlarına Urun eklemesı yapacak illustrator Kullanabilen Personel Alımı yapacagız.
Maas Yol Yemek SGK Seklınde İSTANBUL BAŞAKŞEHİR İKİTELLİ ORGANİZE SANAYİ BOLGESINE ULASIM SORUNU OLMAYAN (METRO VAR ) Servis bazı bolglere var .
Personel arıyoruz . İlgilenen yazabılır .
freelancer çalısabılırmıyım : HAYIR
Yarı zamanlı çalısabılırmıyım : Hayır
saat 08.30 - 18.00 Haftasonu calısma yok Maaş Piyasa ortalamasına gore daha yuksektır
Grafiker Aranıyor
11
●197
- 23-12-2021, 12:40:34Yatıp kalkıp size çalışacak yani, maaş ne kadar peki ?Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2021, 12:46:26Günde en az 11.30 saat dolgun maaşlı 2850 TL, 7 gün çalışacak hayatsız bir köle arıyoruz.
- 23-12-2021, 12:46:39Haftasonu çalışılmıyor olarak anladım, ben mi yanlış anladım
Arkadaşlar tepki göstermiş
- 23-12-2021, 13:38:02Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAdviceDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar yanlıs anlasılma olmus . Hafta sonu calısma yok hafta ıcı 8.30 18.00 arası yol yemek sgk maas Hepsi var . bazı arkadaslar dırek Kole vs denmıs ama tum sosyal haklar var ve . Şirketimizde calısan Çaycı bile Asgarı ucretin %50 fazlasını alıyor .
Sizede ek olarak Kim o fiyatı verdı ruya mı gordunuz ?DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-12-2021, 14:53:22Nasıl bir algı oluşmuşsa hemen saldırmışlar ama gayet Uygun bence photoshop az geliştirip bide illustrator öğrenip geliyim
- 23-12-2021, 15:36:57Neden bu kadar duyar kasmaya, taşlamaya müsaitsiniz? Asgari ücrete zam geldiğinden beri insanlar asgari ücret veriyoruz derken bile canlarından can gidiyor. Adam hafta sonu tatil olan işe asgari ücretten daha yüksek maaşlı bir iş veriyor. Hele ki tasarım sektöründe herkes sigorta vs. giderlerden kaçmak için freelancer veya muhteşem donanımlara sahip stajyer arıyor. Bu işin şartları günümüz koşullarında gayet iyi bence. Herkes 10k+ maaşla çalışıyor da biz mi bilmiyoruz? İzmir'de olmasam başvururdum. Hayırlısı olsun.
Arkadaşlar tepki göstermiş