• 18-06-2008, 19:20:33
    #10
    Söylemem ama bana şuan lazım olan bir miktara
  • 18-06-2008, 19:23:40
    #11
    lisanslı templateleri seçerek başınızı belaya sokmayın derim
  • 18-06-2008, 19:53:04
    #12
    Misafir
    template ne arkadaşlar ya

    tema şablon diyemiyormusunuz ?
  • 18-06-2008, 20:40:14
    #13
    ona bakarsan tema'da yabancı sayılır.

    Arayüz diyelim en iyisi