• 09-04-2008, 03:57:04
    #1
    bizim belirlediğimiz konu başlığını vede konu mesajini forumlara post edecek kişiler aranmaktadır.
    Bu işi yaparım diyorsaniz ücretinizi buraya yazın.
  • 09-04-2008, 04:08:10
    #2
    15 tane 6 Ytl


    300 tane = 120 ytl
  • 09-04-2008, 08:33:25
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    100 ytl ye yaparım mustafa_____1989_@hotmail.com u ekleyin konuşalım.
  • 09-04-2008, 09:15:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    100 YTL atarım referanslarım mevcuttur.!
  • 09-04-2008, 09:48:59
    #5
    75 ytl yaparım özel mesaj ile ulaşın.
  • 09-04-2008, 11:55:17
    #6
    50 liraya yaparım..

    edit : bana - rep verenin sebebi piyasayı düşürmekmiş... ben bu fiyatı biçyorum sanane ? ne karışyon.. ekmek nerde ucuzsa ordan alırsın değil mi ?
  • 09-04-2008, 13:31:18
    #7
    75 Ytl 'ye yaparım referanslarım mevcuttur
  • 09-04-2008, 13:38:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    70 Ytl ye bu ihtiyacınızı giderebileceğime inanıyorum. Profosyonel olarak çalışmaktayız. Referanslarımız mevcuttur. Saygılar...

    Msn : turkuaz0534@hotmail.com
  • 09-04-2008, 17:25:05
    #9
    300 post mu atılacak yoksa 300 foruma dediğiniz kadar post mu atılacak?

    eğer 300 postsa sadece 30 ytl ye atabilirim.