Selamlar r10 ailesi
Öncelikle bu konuyu açmamın sebebi
2 gün önce mülakata iş başvurusuna gidip başvuru yapmıştım
Dün aradılar ve "olumsuz" Dediler bende "neden olumsuz, niye olmadı? " Dedim .
Sebebi ise işitme engelli olmamdandı .
Hiç bi işe işitme engelli olduğum için giremiyorum. Dedim "bi daha işe girmem"
Bende ticarete atılmaya karar verdim,
Aklımda bi kaç bişey var ama sizden de fikirler almak istiyorum
Maddi durumum max 2-3k
Evde ne üretip satabilirim
11
●850
- 27-03-2024, 11:55:39
- 27-03-2024, 11:57:58
- 27-03-2024, 12:00:19Öncelikle geçmiş olsun şifa diliyorum. E-ticaret malesef vergi, kargo ve müşteri tutarsızlığı yüzünden pek kâr bırakmaz oldu malesef. Ama alanında niş yani çok talep olan ama piyasada az ya da yok denilecek şey bulursanız başarılı olacağınıza inanıyorum. İkincil olarak forumdakiler gibi dijital lisans, yazılım yapıp satma, alanında hizmetler vb. yapabilirsiniz.onurcilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2024, 12:12:47Hocam onun için heyet raporunda 40% istiyorlar, benim kulaklar dan dolayı %30songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle imkanım olsa bu konuyu açmazdım 🙃 - 27-03-2024, 12:18:09İşe alımı %40 ve fazlasını istiyorlarHarken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben %30 um