• 19-04-2023, 16:13:45
    #10
    En büyük mesele güven. İkinci olarak komisyon oranı; az alırsanız emeğinizi kurutmaz çok alırsanız kullanan olmaz.
  • 19-04-2023, 16:13:56
    #11
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    KKiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bionluk nasıl aracı oluyo hocam senden alacağım bir ürün için ?
    Alınan hizmet için aracı oluyor, fakat sizin bahsettiğiniz konuda da öncelikle insanların size güvenmesi gerekiyor.
  • 19-04-2023, 16:14:29
    #12
    ben bi ara düşündüm aracı olacağız sözleşmeler iki tarafa verilecek onaylanacak satın alım işi yapılacak bizde komisyon alacağız diye ama tutar mı bilemem
  • 19-04-2023, 16:14:58
    #13
    Hocam sanırım sizin dediğiniz şöyle bir şey,

    Atıyorum sitenin adı guvende.com Giriyor satıcı ürünün görsellerini çekiyor. TC kimlik numarasıyla telefon doğuruluyor ve satışa çıkartıyor.
    Kargoya verince Kargo numarasını sisteme ekliyor ve alıcı kişiyi mail gidiyor. Alıcı ve satıcının parasını guvende.com tutuyor. Bundanda bir kısım komisyon alıyor.
    Alıcı kargo teslimi esnasında kutuyu açma zorunluğu olmalı ki tutanak tutulsun en önemli husus burda olur. Tutanak tutulan ürün gönderici değil guvende.com deposuna gönderilir ve fotoğraflarla doğrulanır. Eğer aynı ürünse bu alıcı tarafından kesilir gibi gibi .

    Vala düşündükçe çok şey çıkar bundan uğraşılmaz gibi.
    • KKiper
    KKiper bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2023, 16:17:09
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınan hizmet için aracı oluyor, fakat sizin bahsettiğiniz konuda da öncelikle insanların size güvenmesi gerekiyor.
    Güven konusunun aşıldığını varsayalım . İki kişi arasında yapılan ticaret için bir uygulama ben bilmiyorum sahibinden demişsiniz sahibinden her üründe onu yapmıyor bildiğiniz gibi. Ya da araç için kapora gönderdiğinizde tamamen güvene dayalı gönderiyorsunuz. Aynı şekilde bu forumda da alışveriş bölümü var ve tamamen güvene dayalı şekilde ilerliyor.
  • 19-04-2023, 16:17:20
    #15
    Dijital Çözümler
    Geçenlerde dolap üzerinden bir ürün sattık alıcı ürünü aldı, üzerinden 1-2 gün geçti ve onay verdi para bize geldi. Buraya kadar çok güzel herkes memnun onay verdikten 1 gün sonra eksik ürün yollamışsın dedi ortalığı ayağa kaldırdı. Eksik mi değil mi belli değil ikinci el ürün satılıyor zaten dolabın mantığı bu içinde bir parça eksik diye tutturdu. Günler sonra ve kontrol edip onayladıktan sonra...

    Güvenli ödeme sistemini bile bilinçsiz kullananlar oldukça hiç bir sistem işe yaramaz.
  • 19-04-2023, 16:21:21
    #16
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce aynı konuyu ben açtım hatta domain bile aldım tutar mı merak ediyorum
    deneyelim hocam neden olmasın ya da dolandırılmaya devam .
  • 19-04-2023, 16:29:11
    #17
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde dolap üzerinden bir ürün sattık alıcı ürünü aldı, üzerinden 1-2 gün geçti ve onay verdi para bize geldi. Buraya kadar çok güzel herkes memnun onay verdikten 1 gün sonra eksik ürün yollamışsın dedi ortalığı ayağa kaldırdı. Eksik mi değil mi belli değil ikinci el ürün satılıyor zaten dolabın mantığı bu içinde bir parça eksik diye tutturdu. Günler sonra ve kontrol edip onayladıktan sonra...

    Güvenli ödeme sistemini bile bilinçsiz kullananlar oldukça hiç bir sistem işe yaramaz.

    ben sistemimde teslim eden ve teslim alan için video çekme zorunluluğu koyardım. olası bir problemde sisteme yüklenir ona göre işlem yapılır.
  • 19-04-2023, 16:33:31
    #18
    detaylarla birlikte güzel bir girişim olabilir kanaatindeyim buradaki yorumlara pekde kulak verme insanların yapma, yapamazsın dediklerini yaptıkça güzel şeyler elde ediyorsun inan bana.