oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçenlerde dolap üzerinden bir ürün sattık alıcı ürünü aldı, üzerinden 1-2 gün geçti ve onay verdi para bize geldi. Buraya kadar çok güzel herkes memnun onay verdikten 1 gün sonra eksik ürün yollamışsın dedi ortalığı ayağa kaldırdı. Eksik mi değil mi belli değil ikinci el ürün satılıyor zaten dolabın mantığı bu içinde bir parça eksik diye tutturdu. Günler sonra ve kontrol edip onayladıktan sonra...

Güvenli ödeme sistemini bile bilinçsiz kullananlar oldukça hiç bir sistem işe yaramaz.

ben sistemimde teslim eden ve teslim alan için video çekme zorunluluğu koyardım. olası bir problemde sisteme yüklenir ona göre işlem yapılır.