• 20-03-2023, 23:16:51
    #1
    Haydi bakalım forum 100 bin lira geldi hiç hesapta yokken film bu ya nasıl değerlendirirsiniz?
    (100 bin gelmedi de ya gelirse)
  • 20-03-2023, 23:17:35
    #2
    Rulette kırmızıya basıp yoluma bakarım
  • 20-03-2023, 23:17:41
    #3
    Bırak hocam ya... Gökten bilmem ne, bilmem ne... Anladınız onu (;
  • 20-03-2023, 23:20:39
    #4
    Altcoine atar 2-3 yıl beklerim
  • 20-03-2023, 23:23:31
    #5
    Madeni yağ yatırımı yaparım.
  • 20-03-2023, 23:24:00
    #6
    faize atardım.
  • 20-03-2023, 23:34:33
    #7
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    araba değiştirirdim
  • 20-03-2023, 23:35:22
    #8
    Garanti olsun dersem faize atardım.
    Biraz risk olsun dersem Bitcoine atardım şuan, Temmuz'da çekerdim. (YTD)
  • 20-03-2023, 23:42:30
    #9
    Kafamdaki mobil projeler için direkt sermaye yapardım. Potansiyeli var zaten oradan da alır yürürdüm