• 29-09-2012, 14:51:51
    #10
    Çok teşekkür ederim büyük üstat. Kaç gündür uğraşıyordum. Emeğine sağlık..
  • 30-09-2012, 18:30:43
    #11
    blueday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim büyük üstat. Kaç gündür uğraşıyordum. Emeğine sağlık..
    Teşekkürler.
  • 11-10-2014, 18:43:51
    #12
    Kendisiyle çalışılmıştır çok anlayışlı ve ilgili biri çok teşekkür ediyorum kendisine.
  • 15-10-2014, 01:23:31
    #13
    Kurumsal PLUS
    4 Tane bot yaptırıldı, gayet hızlı ve scriptim ile son derece uyumlu halde yaptı sağolsun. Emeğine, bilgine sağlık Hayırlı işler.
  • 21-01-2019, 15:43:26
    #14
    İşinde uzman bir arkadaş, ne istediysem fazlasıyla yaptı. Teşekkür ediyorum kendisine...