• 03-04-2013, 15:02:19
    #10
    ben de ÖM istiyorum.
  • 03-04-2013, 18:30:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    exe tarzı değilse demo varsa pm alabilirmiyim birde alınacak bot istediğimiz kadar blogta kullanılabilinecekmi
  • 09-07-2013, 23:29:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim hocam
  • 17-07-2013, 23:54:14
    #13
    blogger olmayan siteler için bot yazıyormusunuz örneğin wordpress için.
  • 28-07-2013, 04:35:00
    #14
    demo varsa pm alabilirmiyim birde alınacak bot istediğimiz kadar blogta kullanılabilinecekmi
  • 08-08-2013, 04:00:48
    #15
    demo alabilirmiyim ?
  • 28-08-2013, 19:20:01
    #16
    Demo alabilir miyim?

    deeparanoya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar sizde biliyorsunuz ki çoğu kişi blogspot üzerinden para kazanıyor bizde blogspotlara bot yazmaya başladık..


    İstediğiniz siteye bot yazılır.

    Fiyat 20 TL

    Demo(*****) isteyenler yorum yaparsa sevinirim.


    Ödeme Yolları:
    Garanti,Akbank,Denizbank,Vakıfbank,İşBankası,Finan sbank

    Şans Oyunları:Misli,Nesine
  • 29-08-2013, 18:21:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hala blogspot için bot yazıyor musunuz ? Bilgi Pm i alabilirmiyim ?