• 07-06-2006, 17:14:21
    #1
    Alıntı
    Sayın Yayıncımız,

    Sistemimize üye bir kısım yayıncımızın, sitemizde mevcut olan bannerları
    değiştirdikleri ve/veya bannerın bulunduğu sayfaya
    "%100 bedava", "Tamamen ücretsiz", "Hemen şimdi indir" gibi açıklamalar yazdıkları,
    kendi logolarını firma logoları ile birlikte
    gösterdikleri, hatta buna operatör logolarını da ekledikleri görülmektedir.

    Bu tip kullanımlar gerek yayıncılarımızla aramızdaki yapıya, gerekse reklamveren ile
    diğer kişi ve kurumların kendi aralarındaki
    hukuka aykırıdır. Bu tip uygulamalara hiçbir şekilde izin verilmeyeceği, bu tip
    uygulamalara gidildiği tespit edilen yayıncıların
    sistem üyeliklerinin ikinci bir ihtara gerek duyulmaksızın iptal edileceği önemle
    duyurulur.

    İkinci olarak, benzer sebeple, ringofon.com/affiliate sitesinde siz yayıncılarımıza
    sunulmaya başlanılan yeni bannerların en kısa
    zamanda devreye alınması sistemin işleyişi açısından son derece önemlidir.

    Bugün saat 18:00 a kadar yukarıdaki prensiplere uyumunu gerçekleştirmemiş
    yayıncıların aboneliğinin durdurulacağını
    önemle duyururuz.

    Ringofon.

    Bu mesaj bugün geldi bence hemen dediklerini yapın boşa paralarınız yanmasın
  • 07-06-2006, 17:15:41
    #2
    saat 17:14 fazla zamaniniz yok
  • 07-06-2006, 18:03:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bana gelmedi ben daha yapabilirim demekki
  • 07-06-2006, 18:09:48
    #4
    valla benim yanacak bişi yoq inekler hiçbişi saymıyorlar bi dursun bakim nasıl yanıyor ateşli olackmı acaba
  • 07-06-2006, 18:30:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zaman çoktaaan bitti..geçmiş olsun
  • 07-06-2006, 18:42:42
    #6
    LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı:
    zaman çoktaaan bitti..geçmiş olsun
    evet inş önleminizi almışsınızdır, bence bu işten ringofon en az 50 milyar kırmıştır çok saçma birşey uyarılmadan üyeliklerin kapatılması...
  • 07-06-2006, 18:45:05
    #7
    Misafir
    cok sıkıyorlar bunlar.banner ekleme muhabbetı çok belalı.skıldım bundanda
  • 07-06-2006, 19:36:28
    #8
    -hy- adlı üyeden alıntı:
    cok sıkıyorlar bunlar.banner ekleme muhabbetı çok belalı.skıldım bundanda
    niyeki ben hemen eklemiştim adamların orda dediklerini yap yeter..
  • 07-06-2006, 22:01:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dediklerini yaptigim halde olmuyo mikem ole banner kodunu ver normal bi kod olsun bitsin bu kdrda kasilmaz ki