• 24-11-2012, 00:39:11
    #1
    Merhabalar,
    Arkadaşlar son bir kaç aydır uploaderlık nasıl gidiyor gidişat olarak ne durumda.?
    Aylık min kanzcınız nedır ?
    Uploderlık yapma düşüncem var, kendi kodladığım forum poster ile çeşitli sitelerde oto reklam vs yapıcağım.
  • 24-11-2012, 00:43:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu takipteyim.