• 06-10-2007, 21:38:45
    #1
    Selamlar arkadaşlar,


    Mail kutumu açtıgım zaman hep bana mail geliyor Ringofon'dan "değerli satış ortagımız" diye ama benim Ringofon ile bir alakam yok bırakın satış ortagı olmayı başvuru da bile bulunmadımki ben.. ayrıca şu Ringofon'un yeni çekiliş kampanyasının tüm sonuçları da geliyor...

    Madem satış ortagınızım banner falan verin de yayınlayıp para kazanıyım

    Daha ringofon satış ortaklıgı sistemi nasıl işliyor onu bile bilmiyorum biraz araştırıyım forum da,iyi birşeyse üye olurum


    Bir de istanbul.net ten sürekli mail geliyor size en uygun üyeler diye açıp bakıyorum maile 35-55 yaş arası kadınlarmış bana en uygun üyeler,daha 18 yaşındayım yaaa
  • 06-10-2007, 21:46:03
    #2
    senin mailinle uye olmustur biri kesin yanlis yazmistir yani mail adresini
  • 06-10-2007, 21:45:35
    #3
    sanmıyorum böyle bir şeyin olabileceğini zira ismimle ve soyadımın kısaltmasıyla almış oldugum bir mail ki bu