• 21-05-2006, 20:17:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaslar
    Herkesi Bir Forex Havasi Almis Goturmus Cogu Arkadaism Forex Ile Ilgilenmesine Ragmen Dogru Duzgun Nasil BirSey Oldugunu Anlatamiyorlar Orada Burada Yazilan Klasik bILgileri Weriyorlar..

    Aklima Takildi Dogrusu Bu Durum Nedir Bu Forex?
    Birnevi Internet Borsasi Oldugunu Biliyorum..

    NasiL Para Kazabiliriz ?¿
    Ornegin 500 Dolar Ile Girecegim..ve Bildigim Kadariyla Sinyaller War
    Nedir Bu Sinyaller ? Usd Euro Karsisinda Deger Kazandi Ornegin
    1540 tan 1580 e Cikti Benim Karim Ne Olacak ?
    Lot ve Pips Diyorlarda Neye Gore Kazanci Etkliyor Bunlar
    Artisklar Ile Bunlarin dOgru Orantisi vs War mi ?
    Forex Isine Girdim Diyelim. Ne Yapmam Gerek vs Boyle Bilgileri Merak Ediyorum Acikcasi

    Lakin

    Tam Olarak Bilmiyorum Su Illeti Kisaca Anlatabilirmisiniz..
    Sanirim Zor Bir Soru Sordum Gibi Geliyor Danismanlik Ucretini Paypal ile Yollarim
    Simdiden Tesekkurler..
  • 21-05-2006, 20:46:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    fala arkadaşım forex nedir ben bilmiyorum ama forex i cok seviyorum adsense gelirim hep o kelimeden geliyor zuhauhua
  • 26-05-2006, 19:09:16
    #3
    Misafir
    bu adsense 40$ ım varıd birisi durmadan tıklamış ban attılar bana
  • 26-05-2006, 20:09:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konuyla Pek Bir Alaka Kuramama Ragmen
    Senin Adina Uzuldum..Gecmis Olsun
    fOREX Hakkinda Bilgilere Ulastim Yuzeyselde Olsa Bilgi Sahibi Oldum
    Msj Atan Arkadaslara Tesekkur Ederim :]
  • 04-06-2006, 20:53:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    froex koydum banlanırmıyım?
  • 04-06-2006, 20:55:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zirve11 adlı üyeden alıntı:
    froex koydum banlanırmıyım?
    Froex koyarsan banlanmazsın, muhtemelen reklam bile çıkmıyordur. Ama forex koyarsan ve hedef kitle harici ziyaretçi gönderirsen banlanırsın.
  • 05-06-2006, 09:21:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    INfOCUS adlı üyeden alıntı:
    Merhaba Arkadaslar
    Herkesi Bir Forex Havasi Almis Goturmus Cogu Arkadaism Forex Ile Ilgilenmesine Ragmen Dogru Duzgun Nasil BirSey Oldugunu Anlatamiyorlar Orada Burada Yazilan Klasik bILgileri Weriyorlar..

    Aklima Takildi Dogrusu Bu Durum Nedir Bu Forex?
    Birnevi Internet Borsasi Oldugunu Biliyorum..

    NasiL Para Kazabiliriz ?¿
    Ornegin 500 Dolar Ile Girecegim..ve Bildigim Kadariyla Sinyaller War
    Nedir Bu Sinyaller ? Usd Euro Karsisinda Deger Kazandi Ornegin
    1540 tan 1580 e Cikti Benim Karim Ne Olacak ?
    Lot ve Pips Diyorlarda Neye Gore Kazanci Etkliyor Bunlar
    Artisklar Ile Bunlarin dOgru Orantisi vs War mi ?
    Forex Isine Girdim Diyelim. Ne Yapmam Gerek vs Boyle Bilgileri Merak Ediyorum Acikcasi

    Lakin

    Tam Olarak Bilmiyorum Su Illeti Kisaca Anlatabilirmisiniz..
    Sanirim Zor Bir Soru Sordum Gibi Geliyor Danismanlik Ucretini Paypal ile Yollarim
    Simdiden Tesekkurler..
    arkadaşım forex yani foreign exchange senin dediğin gibi bir tür borsadır. döviz paritelerine göre alım-satım yaparsın.

    örneğin gbp/usd 1.8838 iken 1000 adet aldın. yani 10$ lık. 1.8848 den sattın. yani 10 puan artışla. bu 1$ kazandın demek. aynı şekilde yüksek gördüğün bir pariteyi satış alıp düştüğünde alış yapabilirsin.

    programını http://www.marketiva.com dan temin edebilirsin. para yatırmak için senin kimlik fotokopisi ve adına bir fatura yada kredi kartı ekstresi istiyorlar.

    bir ara uğraşmıştım. yanlış hatırlıyorsam arkadaşlar düzeltsin.
  • 21-06-2006, 22:50:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Türkiyede anadolubankın paritem adı altında forex hizmeti var.anlık yatırdığın paranın 25 katı kadar parite işlemi yapabiliyorsun.merkez İngiltere.para kazandırabiliyor ama dikkat et sakın 10 katı 25 katı oynama.50.000 dolar kaybedeni tanıyorum.Küçük paralarla oynanır bence.
  • 22-06-2006, 03:25:20
    #9
    peki marketivadan para çekmek için ne yapmak gerekli