Herkesi Bir Forex Havasi Almis Goturmus Cogu Arkadaism Forex Ile Ilgilenmesine Ragmen Dogru Duzgun Nasil BirSey Oldugunu Anlatamiyorlar Orada Burada Yazilan Klasik bILgileri Weriyorlar..
Aklima Takildi Dogrusu Bu Durum Nedir Bu Forex?
Birnevi Internet Borsasi Oldugunu Biliyorum..
NasiL Para Kazabiliriz ?¿
Ornegin 500 Dolar Ile Girecegim..ve Bildigim Kadariyla Sinyaller War
Nedir Bu Sinyaller ? Usd Euro Karsisinda Deger Kazandi Ornegin
1540 tan 1580 e Cikti Benim Karim Ne Olacak ?
Lot ve Pips Diyorlarda Neye Gore Kazanci Etkliyor Bunlar
Artisklar Ile Bunlarin dOgru Orantisi vs War mi ?
Forex Isine Girdim Diyelim. Ne Yapmam Gerek vs Boyle Bilgileri Merak Ediyorum Acikcasi
Lakin
Tam Olarak Bilmiyorum Su Illeti Kisaca Anlatabilirmisiniz..
Sanirim Zor Bir Soru Sordum Gibi Geliyor Danismanlik Ucretini Paypal ile Yollarim
Simdiden Tesekkurler..