• 04-08-2012, 10:54:34
    #10
    Sallama upload yapayım dedim 50 k ile upload yapıyor ki fiber hattan upload deniyorm... Adsl'den upload yapanların Allah yardımcısı olsun
  • 04-08-2012, 10:59:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zVz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site sizinse daha açıklayıcı bir official thread açın hocam. neden gizliyosunuz ki anlamadım

    Ayrıca

    1000% of Downloads 10% of Sales
    PPS 1000% of Downloads 50% of Sales
    MIX 30% of Downloads 30% of Sales

    demişsiniz fakat download tablosu yok.

    bir de %1000 olayı nedir? (olmayan) tabloda yer alan rakamların 10 kat fazlasını mı vereceksiniz anlamadım

    (kesinlikle dalga amaçlı yazmadım bunları. düzeltilmesi açısından)

    hayırlı olsun
    tabloları senin görmen için, site admini O modları satın alması gerek, ama o modlarda 50 dolar dan başlıyork, para olsa alırdı
  • 04-08-2012, 18:11:31
    #12
    Server istatistigi: Dosyalar: 14 | Kullanilan hafiza: 1.17 Gb | Kullanicilar: 3
    gayet guzel istatistik.
  • 04-08-2012, 19:30:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Qantin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server istatistigi: Dosyalar: 14 | Kullanilan hafiza: 1.17 Gb | Kullanicilar: 3
    gayet guzel istatistik.
    Tabiki o istatistiği nasıl kapatacagını bilyordur..
  • 04-08-2012, 21:11:45
    #14
    Tema dahi alınmamış/yaptırılmamış...
    FileServer alınmamış, host edilen yere FileHost tanımlanmış...
    Paypal harici Premium almak satmak için bir alternatif sunulmamış...

    120USD verip XFileSharing alıp, güç bela bir hosta yükleyip FileHost açılmıyor.
    Şu sitenizin haline bakarak açıkca söyleyebilirim ki, teknik bilginiz yetersiz, FileHosting tecrübeniz "0" (SIFIR)...

    Bu şekilde iş yapabileceğinizi mi düşünüyorsunuz?
  • 04-08-2012, 21:19:49
    #15
    XFileSharinge inat script yazıp amme hizmeti olarak dağıtacam yakında. ne scriptmiş arkadaş efsane oldu resmen.
  • 04-08-2012, 21:27:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    caykoylu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olmuş yeni açıldıysa büyüyecek abisi..
    bu üslupla çiçek dahi büyütemezsiniz..
  • 04-08-2012, 23:49:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    http://www.uploadturkey.com/cgi-bin/dl.cgi/sldlcdqwp4egetnjsfndb4hayvohhmof6jbj4ij7ce/molotof-kokteylli.jpg

    URL ye gel
  • 05-08-2012, 00:53:58
    #18
    Evdeki HD'ini kullanıyor galiba