• 10-09-2007, 16:56:36
    #1
    argonik eylül ödemesini alan varmı arkadaşlar
  • 10-09-2007, 17:20:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben aldım.
  • 10-09-2007, 17:35:49
    #3
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldım.
    ne zaman aldın kardeş her hangi bi istekte bulunuyormuyuzs yoksa direk yatıyomu
  • 10-09-2007, 17:37:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    50 ytlyi geçersen ayın 5i-10u arası yolluyorlar. perşembe yada cuma almş olmam lazım.
  • 10-09-2007, 18:17:18
    #5
    benimki hala yatmadı bugün ayın 10 55 ytl var hala ses seda yoq
  • 10-09-2007, 19:41:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    50 ytlyi hangi ay geçtiğin önemli