• 08-12-2010, 17:11:04
    #1
    Arkadaşalar Şöyle Bir Şey Düşündüm Kendi Upload Grubumu Kurucam Ve Upload Edip Sitelere Yüklüyücez Hep Beraber Sonra Ay Sonunda Yada Hafta Sonunda Diyelim 10$ oldu 4 kişi isek 2,5$ 2,5$ paypal hesaplarıan göndericem grub'a gelmek isteyenleri beklerim

    Üye:1
    Üye:2
    Üye:3
    Üye:4
    Üye:5
    Üye:6
  • 08-12-2010, 22:12:18
    #2
    kendi hesabınızla 2.5 dolar kazanmak daha iyi olmaz mı ?
  • 08-12-2010, 22:15:46
    #3
    Bencede biraz tuhaf birşey olmuş. sonuçda tek çalışsan o kadar olcak çok çalışsanda o kadar olcak. ve tek çalışmak dahada avantajlı olur gibi geliyor bana
  • 08-12-2010, 23:30:49
    #4
    Arkadasin upload isinde tecrubesi nedir bilmiyorum,fakat tavsiyem tek basina cabalaman.