• 16-08-2007, 10:41:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sabredin az kaldı

    yeni programlar yolda
  • 17-08-2007, 04:58:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sonunda gelmiş ödemem..sema hanımdan gelmiş ama heralde onlardır
  • 17-08-2007, 06:16:22
    #12
    kalbimde.com ile yaklasık 4 sene calıstım herhangi bir sorun yaşamadım anlık sorunlar için firmaları *********** gibi nitelendirmek cok yanlıs bence.
  • 17-08-2007, 11:18:03
    #13
    kalbimde.com da bence çok iyi olmasına rağmen ciddi sorunlar war.mesela ben her salı bekliyordum gelmeyince de kızdım.bazı arkadaşlara mahçup oluyoruz ödeme beklerken gelmemesi yüzünden ama,yollayınca da fazla fazla yolluyorlar

    sayın kalbimde.com yetkilileri;
    bana yaklaşık 2-3 hafta önce 24 ytl yollandı.ve geçen yazdığım yazıdan sonrada 50 ytl yollanmış.buraya kadar herşey normal ama,bana daha önce gönderilen 24 ytl kazanç hesabımdan düşürülmediği için,ikinci ödeme de 24 ytl fazla gönderildi.falla bana derseniz 24 ytl mizi geri öde,bunu yapacak param yok ama o benim için haram bi para olduğu için o paranın da üzerine yatmam.sizden ricam bana gönderdiğiniz paraları kazanç hesabımdan düşürün.ve size 24 ytl borcum olsun.serverda sorunlar olduğu için sitelerim kapalı.size ziyaretçi de yollayamıyorum.sitelerim açıldığı gibi.size tekrar dewam edeceğim ve 24 ytl ye gelince o ücreti de hesaptan düşün ama bana göndermeyin borcumu ödemiş olayım.diğer kazançlarımı da lütfen her salı gönderin göndereceğinizden de hiç şüphem yok.teşekkürler...
  • 17-08-2007, 17:25:49
    #14
    benim hala yatmamış :S
  • 17-08-2007, 21:32:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bana da gelen bir şey yok bakiyem 25 ytl
  • 19-08-2007, 00:04:38
    #16
    Merhaba arkadaşlar benim bakiye 63 iki uc haftadır hesap numaramı vermiş ödeme bekliyorum iki defa mail attim ne bir cevap geldi ne bir tıkırtı... yönetim panellerinden böyle aksaklıkları duyurabilirler. bu anlamda yönetim paneli çok eksik. Ne bir duyuru köşesi var ne bir şey... Lütfen eğer burada bir yetkili varsa ve ödeme yapılmayacaksa söylensin. yapılmayacaksa diyorum çunku iki defa mail attım cevap verilmedi bana. küçük, büyük kazanana kadar canımız çıkıyor. sevmiyorum böyle şeyleri...
  • 23-08-2007, 08:53:31
    #17
    ödeme alan varmı ? dün baktımda 20 ytl gibi bişe yatmış hala yatmayan 1 haftalık ödeme var
  • 23-08-2007, 09:43:01
    #18
    bu gibi firmalar yüzünden türkiyede ortaklık sistemleri bitik.türk webmaster lar para kazanımıyo yurt dışındakiler bile türk webmaster ları hileci felan biliyo.e tabi türk türke yaparsa yurt dışındakilerde yapar.yazık halimize.bu gibi firmalar için büyük bi hareket başlatmak lazım dolandırıcıları yayınlayıp büyük çapta bi protesto gerekli nedir ya çektiklerimiz yeter artık.