Merhaba arkadaşlar benim bakiye 63 iki uc haftadır hesap numaramı vermiş ödeme bekliyorum iki defa mail attim ne bir cevap geldi ne bir tıkırtı... yönetim panellerinden böyle aksaklıkları duyurabilirler. bu anlamda yönetim paneli çok eksik. Ne bir duyuru köşesi var ne bir şey... Lütfen eğer burada bir yetkili varsa ve ödeme yapılmayacaksa söylensin. yapılmayacaksa diyorum çunku iki defa mail attım cevap verilmedi bana. küçük, büyük kazanana kadar canımız çıkıyor. sevmiyorum böyle şeyleri...