• 31-07-2010, 10:30:21
    #1
    ya arakdsalar kac haftadır 50tl yi gecti destek bildiriminden ulasamıyorum ödeme zamanları geldi bn yazamıyorum birşey iletişim bölümünden ulaşamadım onları tanıyan bilen varsa bi yardım etsin
  • 29-08-2010, 01:00:28
    #2
    cliknet devri bitti sanırım...:S
  • 29-08-2010, 02:06:52
    #3
    milleti dolandırıp kaçtılar incelemedin mi konularını? bir soğuk su iç o paranın ardına .

    https://www.r10.net/internetten-para-...m-sirketi.html
  • 29-08-2010, 02:52:03
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    clicknet'de parası kalan herkese geçmiş olsun, maalesef güvenilir firma bulmak zor artık
  • 29-08-2010, 13:08:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu ramazanın hayrına bir bedduada siz gönderin
  • 30-08-2010, 06:25:24
    #6
    artık bu katagorideki firmalara güvenmiyorum ! birkaçı hariç hepsi cepçi