Yaklaşık 1 buçuk aydır sitemde reklamlarını yayınladığım Adworld Reklam şirketi bundan 1 ay önce ödeme talep etmeme rağmen hala herhangi bir ödeme yapmadı. Ödeme yapmadığı için 2. ödemeyi talep edemiyorum. Ödeme kurallarına baktığımda ödemelerin her ayın 15 ile 25 i arasında yaptıklarını görüyorum. Bugün ayın 23 ü hala bir ödeme gelmedi. Sanırım son günü bekliyorlar. Son günde pazar gününe denk geliyor. Yeniden ödeme talebinide her ayın 25 ile 30 u arası yapabiliyormuşuz. Ödeme talebi yapabilmemiz için öncelikle ödeme almamız gerekiyor yani. E bu durumda ayın 30 una kadar ödeme yapmazlarsa ödeme talep etme hakkımız olmuyor.
Uzun lafın kısası ADworld Reklam Şirketinden bir yetki bu konuya aydınlık getirirse sevinirim...
AdWorld.Com.TR
7
●709
- 23-07-2010, 11:30:23
- 23-07-2010, 14:54:06Bana öyle bir bahane de üretemezler. Hepi topu 2 tane bannerlarını kullandım o da video üstü ve altında. Video önünde bile değil yani. Bakalım ne zaman ödeyecekler.. Büyük ihtimalle ticket atmadan olmayacak bu iş.. Sonrada bir bahane ile hesabı kapatabilirler.. Kendileri kaybederler.. İnsanlar bu forumda Türk sponsorlar hakkında yazılan her mesajı okuyorlar.. Reklamlarını yayınlacak websitesi bulamadıkları zaman ne yapacaklar çok merak ediyorum..okudan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2010, 16:36:00Tam adworld ödemesinden ümidimi kesmiştimki 26 sında ödeme yaptılar
Ama bahsettiğim gibi 9TL EFT masrafı kestiler.. Yine de teşekkürler.
Tıklama başı oranları düşük olsa da bazen acaip tıklanacak reklamlar yayınlayabiliyorlar. O zamanlarda iyi tıklama oluyor. Ama o reklamlar 2-3 gün sürüyor.. - 16-08-2010, 17:54:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Katılıyorum.SinanCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle