• 07-05-2007, 20:35:24
    #10
    omnweb > omg (Oh My God- Aman Tanrım) web

    Bulaşmaman tavsiyemdir. Adamlar 100 kere dolaşsa bile kafasına göre işliyor işlemiyor
  • 07-05-2007, 20:43:14
    #11
    Ne sen sor ne biz söyeleyim gibi çok güzel yorumlar olmuş bende bilmiyordum sağolun...
  • 08-05-2007, 06:46:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ya 1 sene içinde sadece 3 ytlmi olur ne kadar saçmalık dimi bir ara kullanmıştım
  • 11-12-2007, 10:26:04
    #13
    kardeş nasıl çok kazançlı
    1 haftadır 2000 - 3000 tıklama olmuş halen bir parasal ifade yazmıyor
  • 11-12-2007, 11:02:06
    #14
    hun
    Üyeliği durduruldu
    rezil bir firma...
  • 11-12-2007, 14:27:16
    #15
    çok eskiden denedim böyle bi şey görmedim. ona tıklatıyorum buna tıklatıyorum (ben bile tıklıyorum) 3-5 gün bekliyorum hesap hala "0" hiç bulaşmayın.
  • 11-12-2007, 14:58:20
    #16
    Misafir
    Konunun kilitlenip Maxigeyik bölümüne taşınması taraftarıyım.
  • 12-12-2007, 09:16:04
    #17
    konuyu açan adamın ne akdar acami olduğu belli daha omnweb i tanımıyor ve tam tersi kazanclı diyor.ben oraya çok kullandım sürekli sorunlar yaşadım.adamlar tıklamayı saymıyor mail atıyorum sonra sayıyolar sonra siliyolar kafalarına göre iş yapıyor bunlar mı ödeme yapıcakmış? oranın ortaklık sistemini kullanan varsa bilsinki adamların reklamını karşılıksız yapıyorlar çünkü bunlar ne ödeme yapar nede tıklama sayar