konuyu açan adamın ne akdar acami olduğu belli daha omnweb i tanımıyor ve tam tersi kazanclı diyor.ben oraya çok kullandım sürekli sorunlar yaşadım.adamlar tıklamayı saymıyor mail atıyorum sonra sayıyolar sonra siliyolar kafalarına göre iş yapıyor bunlar mı ödeme yapıcakmış? oranın ortaklık sistemini kullanan varsa bilsinki adamların reklamını karşılıksız yapıyorlar çünkü bunlar ne ödeme yapar nede tıklama sayar